Boys don't cry

Igår var första dagen på mitt nya liv. Jag tog inte en enda. Inte ens en halv, inte ens pyttelite. Ingenting, Jag sniffade inte ens efter en. Det känns tomt, men det funkar nog. Saknade kanske min vän lite grann, men det löser sig. Vissa kan inte vara vänner för livet helt enkelt. Vi två, vi kanske kan umgås ytterst sällan, men det får inte bli en vana, för vi gör så dumma saker tilsasmmans vi två. Han skadar mig och jag låter honom göra det. Så det är slut på det nu, helt enkelt. Tjoho!

Det blev inget om crazy stalker persons idag heller...

I would break down at your feet
And beg forgiveness
Plead with you
But I know that
It's too late
And now there's nothing I can do

So I try to laugh about it
Cover it all up with lies
I try to laugh about it
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry

I would tell you
That I loved you
If I thought that you would stay
But I know that it's no use
That you've already
Gone away



Kommentarer
My

ursäkta. var har d nya livet försvunnit nu då?? :P

2008-04-17 - 18:47:33 LÄNK: http://mypieces.blogg.se
Huvan

Heh..ja men man måste väl avvänja sig lite? :P

2008-04-19 - 12:25:42 LÄNK: http://huvan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback