Gammal kärlek rostar aldrig?

Jag plågades igår. Mycket. Jag mådde inte bra. Alls. Och det är dels Mys fel. Faktiskt. Kunde ju inte sätta mig och puffa i rummet. Fudnerade dock på att öppna ett fönster och göra det, men det kommer nog stinka endå. Jag fick alltså pinas hela kvällen (och det var pinligt?).  Min frukost i morse bestod i alla fall av en tobakspinne och det var totalt underbart! Nikotinrus i fucking hela kroppen! Jag mådde bra, och jag mår toppen nu också!

Är btw lite busig och struntar i spanskan. Buselibusbus. Jag mår bra idag. Jag kommer att vara jobbig idag. Jag kommer att få stryk av nån idag. Jag bord einte dricka alkohol idag. Det kan sluta dåligt.

Kom fram till en ny sak igår också när jag hablado por telefono con Mathilda. Och det lyder såhär: Jag vill bli nykär. Det är nog den absoluta underbaraste känslan i hela världen. Man går runt som på små rosa moln, är allmänt lycklig och så kan man leva endast på att få hålla perosnen i handen.  Man vet ännu inte vart "vi två" är på väg. Hur det kommer att sluta och ännu mindre hur man fungerar ihop. Det är spännande och man är nyfiken på frasmtiden. Skillnaden mellan att vara nykär å kär i same old guy är just det att man "känner" varandra. Man vet vilka man är tilsammans och man har inte samma saker att upptäcka. Jag vill bli nykär. I sommar gäller det. Ta mig till kärlek, som Håkan uttrycker det så jäkla bra!

image15



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback