Im leaving now and this time it's for good

First of april. Det är ingen normal skoldag idag heller. Varken några tvåor eller treor är i skolan och knappt hälften av ettorna. Börjar tro att det är något slags skämt det här. Sitter i alla fall på datortorget och skriver nån uppsats of Barockens och Nyklassicismens koppling till Franska revolutionen. Visst låter det (allt annat än) spännande?

Hur som helst, tillbaka till hela den här första april grejen. Har lurat en i alla fall och det är Elin. Gick runt och var deppig hela dagen och klagade på illamående. När hon sedan frågade vad problemet var berättade jag att jag var gravid. Fick med mig My, frida och Lovisa på det hela också, ungefär som om de redan "visste om det" osv osv. Sedan efter att ha diskuterat lite med Elin så bad jag henne följa med mig till abortkliniken senare i månaden. Självklart ställde hon upp (hon är ju underbar, liksom!). Men så sa jag "Fats jag tror inte att det är en så bra idé om jag går dit. För det blir nog ganska så pinsamt om jag kommer dit och så upptäcker de att jag inte alls är gravid." "Vaaa?" "April april!!!" xD

Okej, det var lite småkul. Min humor är lite sådär lagom udda. Vi var ju tvugna att lura någon så vi kom på den här idén igår. Bla bla. Köpte en megastor chokladkanin på Hemmakväll idag också. Endast tio spänn! Underbart! Well, it's time to go back to work now, I guess. Bjuder på lite bilder från vår filmning av häxprocesserna. Ser ut som mongo allihopa, men jag bjuder på det!

C ya!

 
       



Kommentarer
Fritchof&Elin-pelin

-- Kallar du oss mongo???!!??!?!?!?!!??! OMG :O

-- äumm.. som om det inte stämmer..? xD

--men elin då!!

2008-04-01 - 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback