This is how we party

Johannas avskedsfest igår. Det var riktigt lyckat och jättekul. Alla är så mysiga :D Stackars Elin dck som stukade foten och fick ligga på Johannas säng halva kvällen. Jag har dessutom nu fått mig ett resesällskap till New York. Underbart! För övrigt gjorde 90-talsskivan succé och kvällen bjöd på, förutom en massa partystämning och dans, även en massa tårar. Förlåt Henning för mascarafläckarna på skjortan. Men det var mysigt att grina. Söt-Johanna! Jag kommer sakna sönder mig i längtan efter dig! Nothing compares to you.

Hey jude, dont make it bad.
Take a sad song and make it better.
Remember to let her into your heart,
Then you can start to make it better.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback