Rejected Love

Idag har jag gjort ett pepparkakshus (Fats jag har en liten paus från det arbetet nu. Blev förbannad på sockret som inte ville samarbeta när det bara var ett halvt tak och en skorssten kvar....). I övrigt har jag lyssnat på Lars Eriksson och laddat ner lite också. :) Jag är helt frälst, så är det bara, och det var jag redan första sekunden jag hörde honom sjunga under uttagningarna till idol. Förresten har jag hittat bästa artikeln i Aftonbladet.

"Flickor skrek. Flickor svimmade. Flickor fick bäras ut på bår.
När Johan Palm slutligen röstats ut ur programmet uppstod
rena kravallscenerna. "Idol"-studion ute i Frihamnen gick från
att vara en tv-produktion till att vara ställföreträdande
kriscentrum. Och mitt i alltihopa stod en mager pojke från
östgötaslätten och kliade sig förvirrat i huvudet. "

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/idol2008/article3962377.ab



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback