My heart will go on

Idag har vi haft Semi-formal igen och diskuterat och haft oss på formel english osv etc aso. Det var faktiskt lite småkul måste jag erkänna. Imorgon är det Formal på högsta nivå och hela dagen går ut på att leka FN's säkerhetsråd. Snark.

Min lön för två veckor kommer in på kontot på fredag vilket är efterlängtat. Då ska jag köpa lösögonfransar, en 20-talshatt och en bit päls till kappan som Stina tuggat på.

Igår var det Titanic på tv och jag var ju tvungen att titta. Det är fan den finaste film som gjorts. Men reklamen var sjukt irriterande och framåt tolv när den värsta biten var kvar (dvs att Jack dör och Rose a la 101 år gammal slänger ner halsbandet i vattnet) och reklamen kom lägligt så stängde jag av tvn. Hur många gånger jag nu hoppats på att filmen kanske slutar lyckligt varje gång jag sett den är helt oräknerligt. Det blev till att förneka Jacks död och "så levde de lyckliga i alla sina dagar SLUT". Sen kund ejag visserligen inte somna på över en timme eftersom jag låg och orade mig. Men endå. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback