Ibland gör man rätt, ibland gör man fel - lev med det!

Jag har världens fittigaste låt i huvudet att jag bara skulle vilja spy! Men det är väl skitsamma antar jag. Just nu sitter jag hemma hos min farbror på valsberg och väntar på att få åka härifrån. Men det lär väl inte inträffa förrän om några timmar. Det är idrottsaktiviteter och annat sunk som är på gång, nämnligen. Mathilda sitte rpå andra datorn och vi har inte sagt ett ord till varandra sen vi satte oss här. Enda ljudet som hörs är tangenterna som klickar och har sig. Lite komiskt faktiskt.

Hade tänkt att skriva om något som jag självklart totalt glömt bort. I måndags var vi i bastun hemma hos Simon och efteråt sov jag och Mathilda nere på svartören hemma hos Hanne. Dagen efter var grymt seg och Hanne hade varit sjuk under natten. Det resulterade i att vi var fast på Svartören ytterligare några timmar eftersom vi inte fick någon som ville skjutsa en sjukling. men det var rätt mysigt. Var ett tag sen man bara satt ner och gjorde absolut ingenting. Jag sprang runt och lekte med Scott samt gick runt på stranden och tänkte bara för mig själv.

Väl uppe i Nämpnäs var vi inne hos Gullans där vi köpte godis och chips för att sedan sitta och dega hos Gretel och Jalle. Hanne, Cissi och Nellie skulle sedan fara ner till Svartören men jag och Mathilda valde att gå upp till byn. Där satt vi väl några timmar med grabbarna grus och hade det faktiskt ganska kul. Blev hämtade av morfar vid midnatt någongång.

Idag bjöd mormor på lunch i kristinestad. Efteråt skulle jag köpa leggins men vi fick besöka tre affärer, däribland Halpa Halli som bara hade storlek XXL, innan jag slutligen köpte ett par på Epee i Näsby. Men vad gör man inte när det inte existerar normala klädaffärer? Passade på att köpa hårnålar och spray också. Ikväll hoppas jag kunna slippa iväg till Nämpnäs något, men det blir troligen till att vara med på fotbollskvällen här på Valsberg. Usch usch på det... Fler uppdateringar lär väl komma senast på fredag eftersom mamma kommer, och hon lär ha datorn med sig.

xxx
Gossip Girl



Kommentarer
Frida

Lol på gossip girl huvv xD

2008-07-09 - 18:10:07 LÄNK: http://fridan.bloggspace.se
Huvan

Haha, ja jag vet ^^

2008-07-10 - 23:45:43 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback