Lets burn a hole so we can climb out

Vad har hänt sen sist? Jadu, jag vet inte riktigt.

Stina har blivit ormbiten så vi for till Vasa för att gå till vettern. Jag gick och shoppade med mormor. Gick på cirkus 150€. Men tacka vet jag gud att jag är bortskämt. Mormor pröjsade. Två blommiga midjehöga kjolar, ett linne, en klänning och ett par örhängen. Sen blev jag otroligt förälskad i en tunika från Levi's. Men smakar det så kostar det. 89€ var ursprungspriset men på rea kostade den "bara" 63. Mamma betalade men jag får den inte förrän jag fyller år. Kan knappt vänta! Den var så snygg att jag blir knäsvag bara av att tänka på det.

Efter Vasa bar det av till Nämpnäs och Hanne. Vi degade vid datorn och sen blev det att åka runt i bil i ett antal timmar. Vi gjorde middagsstop på Teboil och sen blev det att sitta i byn. Tjatade på Simon att komma dit, men han var lite trög å vi tänkte fara hem när han slutligen kom. Blev till att sitta i bastun hos Gretel och Jalle då i en timme. Sen for Hanne och Nellie ner till svartören och jag och Simon satt i byn och samtalde i ett x antal timmar. Fick lite sällskap av Kristian också. Fick skjuts hem på mototcykeln och trots att jag frös aset så kunde jag inte låta bli att tycka att det var underbart. Gud vad jag älskar att åka motorcykel! Det är helt insane. Väl hemma drack jag en kopp varm O'boy och satt å pratade med Frida i telefon ett bra tag. Somnade med hörlurarna i örat och mina drömmar fick därmed barkgrundsmusik.

Sov till klockan 3 och blev väckt av att få en sko i huvudet. fick bli lunch till frukost. Sen for jag och mamma till kaskö en sväng. Jag gillar Kaskö. Jag gillar Kaskö väldigt mycket. Jag gillar kaskö extremt mycket. Tog otroligt många bilder. Antar att en del blev riktigt bra. Men jag tänkte leka lite med dem innan jag laddar upp något. Vi for även förbi Buskens grav när vi endå var i Kaskö.

Sen blev det Näsby med Jessica. Det var trevligt. Rickard vandrade förbi också så han kom och satte sig med oss. Det var också trevligt. Jessica for hem så jag satt kvar med Rickard ett tag innan jag ringde mamma och fick skjuts hem. Ringde Elin ett tag när jag kom hem till mormor och så ringde Simon också. Kikade lite på American idol också. Beatles-special is the shit. Trots att oroginal är oslagbart.

 



Kommentarer
Mathzi

Ohw den där svart/gråa saken där nere såg intressant ut! :D :D

2008-07-18 - 15:19:27
Huvan

Tunikan från Levi's? :D

Födelsedagspresent från Mami! :D

2008-07-19 - 21:37:20 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback