Och jag visste inte varför jag gjorde så

Tisdag. Sov till tre som vanligt. Kollade på ytterligare gay-program på femman. Bla bla bla. Blahablaha. Började storbråka med Mamma. Den här gången gick det nästan för långt. Men vi blev sams och allt löste sig. Bra det.

Hanne ringde nångång å ville göra ngt på kvällen så vid vid halv tre på natten blev jag hämtad med bil av Klubben och Paate. Mysig och trevlig kväll/natt. Sov på Svartören. Hanne skjutsade upp mig till byn vid ett i "morse". Blev hämtad av morfar och åt sedan frukost hos mormor å morfar. Slockanade framför tvn och blev väckt av att Simon ringde. For ner till Stugan och åt lunch. Vid 6-tiden for mamma och jag å träffade mammas faster å kusiner på fika osv. Bla bla bla. Hundar. Osv osv. Pratade lite i telefon med Johanna. Försökte komma fram till en lösning på kommande helgen i telefon med Hanne. Och desamma i telefon med Simon. Och jag är inte det minsta klokare på helgens planer för det.

Det blir antingen Jakobstad med Simon, Bjon, Rickard och eventuellt Hanne Lördag-Söndag eller Kalajoki med Malin, Janna,  Lisette och en jävla massa till Fredag-Söndag. Det sistnämda lär bli grymt mycket dyrare men det förstnämnda kanske inte fullt lika roligt. Eller vad fan vet jag. Hanne vill inte till Kalajoki men är inte överexhalterad över Jakobstad heller. Detta lär bli sista chansen å umgås med henne innan hon far till USA i tio månader. Men samtidigt är jag väldigt pepp på Kalajoki. Sååå...det doftar I-landsproblem över hela skiten.

Kanske ska försöka sussa lite. Bra tack hej.



Kommentarer
Mathzi

Nejmen seriöst, jag tycker du ska göra det förstnämda, vettefan varför. Men de låter bäst :) Då får du träffa Hanne innan hon åker, plus att de säkert blir minst lika roligt :D

2008-07-24 - 00:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback