Bygg inte hus på en sandig strand

Hänt mkt. Sovit borta tre nätter i rad. Bråkat med mamma och blivit myggbiten.

I Fredags var det Jacuzzi-kväll hemma hos Janna. Det var trevligt, I guess. Käkade penis-pasta, badade som sagt i Jacuzzin, jag sov ett par timmar, hoppade runt, åkte ut med bil, käkade på Teboil, for hem, alla gick å sov, jag låg vaken och fick besök av Huuka, Matthias, Krisian m.fl, gick i bastun och somnade slutligen vid 6-tiden. Blev hämtad av mamma vid tolv. Finns lagom många bilder på bilddagboken.

I Lördags slöade jag hela dan. Degade och var allmänt seg. Åt frukost och gick sedan å sov efter att jag kommit hem. Tydligen hade Hanne och Erik vart förbi men jag låg och sov så jag hade inte ens hört dem ropa eller banka på dörren. Vaknade vid halv fyra. Hade två alternativ, dra till Simon och umgås med folk jag inte kände så bra, eller dra till Yttermark med Malin, Lizette, Rickard, Thomas m.fl. Dock fick jag inte tag på Malin men sedan så ringde Rickard och bad mig komma dit. Bytte om och for dit och där vi satt och chillade, spalade singstar, jag pratade i telefon med Johanna, satt å grinade och slutligen beställde vi taxi och for hem till Thomas. Simon och hans gäng kom ochså dit. Där satt vi på bryggan, hoppade studsmatta, sjöng falskt, dansade vals, gick i bastun och tänkte sedan övernatta i en bil. Blev dock Simons bastuhus. Vi käkade och kollade på Van Helsing innan vi gick och sov. Dock fick jag inte sova länge, för rätt som det var kom ett gäng på tio pers inknallandes. Mattias, Huuka, Freka, Klubben m.fl. De spelade biljard och härjade lite, men stannade inte så länge innan de drog. Honken och jag var vid det här laget klarvakna så vi satt och spelade kort ett tag innan vi gick för att sova på nytt.

I Söndags vaknade jag vid 12 och trodde för en sekund att klockan var 18. Fick panik och for upp ur sängen som en raket. När jag sedan insåg hur mycket klokan var somanade jag om ganska omgående. När jag gick upp vid 14 nångång fick jag städa medan Simon låg och jämrade sig på soffan. Tvingade in honom sen i huset för att äta frukost där jag sedan fick agera hemmafru och bre hans mackor samt servera juice. Blev hämtad av mamma vid halv fyra. For igen på kvällen till svartören. Simon skjutsade mig dit på motorcykeln. Vi kollade på film, jag fotade solnedgången, vi käkade morötter med dip och slappade mest. Kom dock inte hem och började bråka med mamma. Hon ringer sedan upp och börjar beskylla mig för ett par helt orelevanta saker. Struntsamma. Bråkade gjorde vi och jag var som tvungen att sova över. Hanne, Nellie och jag satt uppe halva natten och pratade. Det var ganska trevligt faktiskt. Somnade alla tre inklämda i sängen.

Idag vaknade vi vid 11 av att det är storm och spöregn. Käkade plättar och somnade om. Jag och Hanne sov väl till sju nångång. Blev hämtad, mot alla odds, av mamma och har sedan suttit hemma hos mormor. Kollade på gaydokumentär på femman. Har sedan suttit vid datorn och kännt mig uppdaterad. Ursäktar för det långa inlägget, men så blir det när man varit borta för länge. Stormen piskar fortfarande utanför. Och regnet öser ner. Dundersommar var det i år, alltså!

Checka bilddagboken för bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback