All I'm asking

Nu har jag precis skrivit en resumé över La lengua de las mariposas. Duktiga jag! Nästan en hel A4 endast på spanska! Jag är typ fett duktig. Glatt överraskad på betygsprat med Mr. D också. MVG nivå para mi! Jag och Ruffsi kom dessutom idag fram till att Mr. D måste tro att vi är ständigt höga. Vi var otroligt brydda över den gula snubbens öde i Transformers och eftersom John avbröt filmen när lektionen slutade, så frågade vi honom senare i korridoren hur det skulle gå för honom. När vi fick veta att han överlever utbrast vi i ett *YEAH!!!!!!!!!!!* och *HIGH FIIIVE!*.  Under samma möte i korridoren talade han om för en annan elev att han bott nära Road 66 och vi utbrast självklart i ett Yeeaaaah...! Ungefär så engagerade verkar vi nog varje naturkunskapslektion. Då växlar vi i och för sig också med att vara helt okoncentrerade och halvt drunknande i skissböcker. Men så fort det tänder till flyger handflatora upp och vi utdelar high fives till höger och vänster. Som sagt, han måste tro att vi är riktiga pundare. Men vadå, vi gillar ju bara naturkunskap och gula-transformerns lyckade öde kanske made our day? (A)

Avslutningsvis måste jag bara tala om att det inte hjälper att vara trångsynt. Se det från andras vinklar liksom. Om alla behandlar dig som skit, från din synvinkel förstårs, så finns det troligen en anledning bakom. Kom fram till vad och sitt inte bara där och häng läpp!

Dagens latinska uttryck får helt utan baktanke bli Oderint dum metuant

Peace out!



Kommentarer
hanne

sorry :)

2008-05-09 - 00:13:36 LÄNK: http://hannelangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback