Det finns bara ett ord för såna som du och det är ondska

Gosh vad jag har känt mig totalt omotiverad till å klcika på lite tangenter å lägga fram tile tankutdrag i den här skiten. Endå har jag gått runt å tänkt på en så satans mycket grejer att det känns som om huvudet ska explodera. Men det är väl det absolut fantastiskt underbara vädret och projektet som legat ivägen. Så, förlåt Malin och alla ni andra som fått lida. Jo, på tal om projektet så gick väl det riktigt okej. Vi slappade typ hela tiden, började sent, slutade tidigt och fikade. Lite halvstressigt blev det i torsdags nr vi skulle öva inför redovisningen igår. Men redovisningen gick nog bra den också. Tjoho, projektet är över och det är bara en halv riktig skolvecka kvar.

En ännu gladare nyhet är att jag fått min mobil tillbaka. Men den dåliga nyheten är att ingenting finns kvar. inga bilder, ingen musik, inga sms, ingenting. Ny layout tycks den tydligen också fått. Ful som stryk. Mina anteckningar från ett år tillbaka finns ju inte heller. Alltså det känns lite som en vän som just tappat minnet. Jag ser att det är min mobil men jag känner det inte. Alltså det är fan bilderna, smsen och anteckningarna jag saknar mest. Jag menar teman, musik och w/e går väl å blåtanda igen men vafan, ett helt jävla års minnen ba hejdååååå. Okej, vad skulle jag förvänta mig? Men endåååå. Jaja, superintressant ämne, I know. Men jag är depp - så det så!

Igår var det shopping med tjejerna. Först lunchade jag med pappa. Pannkakor :D.  Mötte upp My, Frida & co vid rådmansgatan å så for vi in till Hötorget (haha, fett onödigt). Köpte en jäääättefiiiiin klänning. Haha. Hittade en söt kjol också, la undan den eftersom jag inte riktigt hade råd med den. Jag funderar på att inte köpa den just av den anledningen. Jag vill ha den, men jag borde lägga pengar på sånt jag verkligen behöver just nu. (Men den var ju så jag!) Och det är så underbart varmt ute! Och alla jävla studenter som cirklar runt fotänen vid sergels, jag blir så ilsk! Vill också ta studenten :(

   

Mamma och jag åt sushi på balkongen. På kvällen visade fyran Ondskan. Alltså den är så jävla bra. jag älskar Erik Ponti. Han är så äckligt cool på nåt sätt. Och hans psykningar, helt fucking amazing. Typ i skogen med Silverhielm. Gosh gosh gosh. Men boken tar endå hem priset. Det enda som stör mig är att den dels är Jan Guillous självbiografi. Typ hans alter ego. Jag menar, lilla Jan, du behöver inte vara bäst, coolast, snyggast  och starkast. Men låt gärna Erik Ponti vara det. Hur som helst finns ingen annan film producerad i hela Svea rike som är bättre och absolut ingen bok. Okej, Fucking Åmål lär vara snäppet bättre i filmväg, men det räknas nästan inte. Jaja, var pisstrött men paralyzerad och kände mig manad till att se klart filmen. Efter Onskan slutat vid tolv ska ju självklart Green Street Hooligans visas på fyran också. Jag som ville sova! Den är också så sjukt bra! Såg typ halva och sen höll jag på å slockna, så jag stängde av tv:n motvilligt.

I'm forever blowing bubbles
Pretty bubbles in the air
They fly so high
They reach the sky
And like my dreams they fade and die
Fortune's always hiding, I've looked everywhere
I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air.
United! United!



Kommentarer
Frida

Ahh ondskan

2008-06-04 - 12:40:06
Huvan

<3

2008-06-04 - 23:37:23 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback