Du var en fadersgestalt i en taxi

Blir en snabb bloggning det här. Jag funderar på att lämna tillbaka min klänning jag köpte i helgen. Ja, alltså så jag kan köpa en annan. För jag vill så gärna ha den. Frågan är ju faktiskt hur mycket jag kommer använda 60-talsklänningen. Kanske 3 gånger i sommar på sin höjd? Det suger, det gör det. En god nyhet har jag i alla fall och det är att min kamera är hämtad från lagningen, dock ligger han och väntar hemma hos pappa. Min söta lilla EOS. Min kära lilla kamera. (Jag tror han är gay, och från och med nu ska han heta Elias, precis som min framtida son ska heta. Min framtida son ska också helst vara gay. Då ska vi shoppa kläder tillsammans).

Hur som helst. Frågan är Umeå. Har jag råd? Nej. Vill jag? Kanske. Men det är så dåligt väder nu och jag vill ju inte åka norrut när jag redan fryser ihjäl mig här hemma. Pengar måste sparas. Sommarshopping och skulder heter det. Nya skor vill jag också ha! Ballerinaskorna är sönderslitna, converse passar inte till sommarklänningar och pumpsen är för små. Taskigt läge. Men, nu har jag fått tre sms som måste läsas. Två riktiga skoldagar kvar, sne projekt å sen sommarlov! Underbart. Jaja. C ya!



Kommentarer
Bästaste bästa vän.

Tja snuttigull!
Antar att dina päron fortf läser din blogg med tanka på vad som står, eller inte står. Wink.
För att inte freaka dig Ralf (om du läser Rebeccas kommentarer också) så har det faktiskt inte hänt något speciellt hemskt den här veckan. Peace till dig lixom.
Iaf. Rebecca. Jag har TRÅKIGT! Seriöst! Jag ha varit sjuk två dagar i rad och nu sitter jag hemma och käkar Ben & Jerry's (Cheesecake & Brownie), det är typ phett med gott jao. Jag klarade mig ur min depp-period igårkväll med nöd och näppe. Du kan ju kika in Moas bdb, det är typ jättesorligt (oonmyown). Nu fick du typ total update via kommentarer.. Hrm.. Kanske säger något om hur kul jag har eller hur?

Call me ;)

2008-05-15 - 10:55:16
Berecca

Moas bdb: Buuuuh :'(

2008-05-15 - 12:23:58 LÄNK: http://huvan.blogg.se
Bästaste bästa vän.

Du tror din kamera är gay va!
Jag tror nån annan är gay!!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!

2008-05-15 - 23:46:00
Berecca

Jepp, just face it. Han är Gay gay gay gay gay gay GAY!

2008-05-16 - 08:05:32 LÄNK: http://huvan.blogg.se
Johanna

BUHUU! Synd om mig juuu! HAN ÄR JU PHETT PHIN PHOJKE!

2008-05-17 - 10:32:23
Rebecca

(: ?ib rä arab eksnak naH

2008-05-18 - 13:24:16 LÄNK: http://huvan.blogg.se
Johanna

Say what now?

2008-05-24 - 14:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback