Hasta la vista, baby

Nu kommer ett sånt här ilsket inlägg igen. Men vad ska jag göra åt saken, jag är ju förbannad. Kan den den jävla snorungen ta och göra nånting bättre om dagarna än att punch me in the face over and over again? Alltså sätt dig på en fucking lekplats och gräv gropar i sandlådan i stället, seriöst, det räcker! Liksom helt ärligt, hur gammal är du egentligen, typ 12? Haha okej, kanske inte, men i alla fall. Det känns nästan lite så. Men om du nu tänker leva det jääävla liv du så gärna vill skryta om så kan du väl snälla, snälla bara låtsas som om jag inte finns så att jag slipper påminnas om ditt så kallde underbara liv. Gör du det så lovar jag att sluta vara så ilsk mot dig och jag kan till och med låta bli å snacka skit om dig. Okej? Jag tycker det låter som en underbar överrenskommelse, don't you think?

Tillbaka till den normalare vardagen... Frida och jag hade kläbytardag idag. Mys! Fick med mig tre klänningar och ett gäng toppar. Ena klänningen satt väldigt mysko men i övrigt är jag väl nöjd. Invigde en aprikosfärjad klänning idag. Den var jättesöt ju! Nu ska jag käka upp resten av glasspaketet som ligger i frysen och väntar. Haha det där lät lätt svulligt. Låter Miss Li få sjunga lite för er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback