Jag vrider mig på nålar

Det känns som om jag satt sandpapper i halsen. Det svider och gör ont. Huvudet känns tungt och ögonlocken vill lägga sig. Jag har föröskt bedöva halsen med halstabletter men jag gillar inte lukten utav dem, den där lukten av "det är synd om mig för jag är sjuk". Jag vill bara släcka lampan, krypa ner under dubbla täcken och stanna där resten av dagen. Men självklart är det mysigt väder ute och Johanna vill att jag hänger med å köper tågbiljetter hem från Peace & Love (Man vill ju ha sittplatser på väg hem ju!). Jag e seg. Jag vill men jag orkar inte. Jobbig dag!

Lyssnar på Korn och tycker synd om mig själv. Känner bakterierna springa runt i kroppen och reta mitt försvarssystem. Throw me away.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback