Kärnvapentester är vackra på håll

Var i stan med Frida och Johanna igår. Köpte klänningen jag tittat på med Jessica. Käkade pizza. Väl hemma igen tänkte jag å Johanna baka bullar. Efter halva processen tog mjölet slut så vi fick dra tillbaka till hemköp och köpa nytt. Men som de lazy ases vi är så tog vi bussen, både till centrum och hem igen. Haha. Bullarna blev väl helt okej. Vi käkade bara upp hälften med en gång. Kollade på bronsmatchen i hockey (Sverige-Finland) som efter 20 minuter mest betsod av döspel. Vadå 152 reklampauser under en match? Vad är det för skit? Vi bläddrade väl mellan ett antal program under tiden men var inte särskilt engegerade i någon av dem egentligen. 4-0 till finland i alla fall. Yay.

Mitt sms till mamma och pappa:
Ihanaa leijonat!

Pappa:
Ja men visst!

Mamma:
Jaaa! Hyvää Suomi!

Nu ska jag och Johanna till Naturhistoriska riksmuseet. Mys!



Kommentarer
Frida

Yaaay och näääy på samma gång xD

2008-05-18 - 21:45:12 LÄNK: http://fridan.bloggspace.se
Rebecca

;)

2008-05-19 - 18:33:11 LÄNK: http://huvan.blogg.se
Bästaste bästa vän.

Haha fan va äcklig pizzan var!
Smakade typ.. jag vet inte

2008-05-19 - 22:12:38
Rebecca

Jamen lr hur! Hade nästan klarat mig utan...

2008-05-19 - 22:53:59 LÄNK: http://huvan.blogg.se
Johanna

mmm..
synd att alla pengar gick åt till den. Hade hellre satsat på typ popcorn och läsk till Hhockeyn ;)

2008-05-24 - 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback