Let the right one in

 

Var på bio med My igår kväll. Låt den rätte komma in. Den var fin.  Mer vacker än läskig. Visst var den lite äcklig sådär, jag menar, blod är aldrig mysigt. Men den var fin. Vacker. Söt. Innan bion fikade jag och My på ett halvcharmigt café vid Skanstull. Efter filmen flummade vi runt i stan nån timme innan vi for hem. Det blåste och var extremt kallt men vi var uppe i varv. Fråga inte varför för det kund evi inte svara på själva. Extremt roligt hade vi i alla fall.

Hur som helst, se filmen. Den var vacker. Finaste "skräckisen" jag sett. Och seriösare än Sveriges första vampyrfilm; Frostbiten (Vilket för övrigt är så oavsiktligt sjukt humoristisk att den också måste både ses och älskas. Haha, jag döör av bara tanken på den).  Se Låt den rätte komma in! Och sen så väntar vi bara tills Hateringen av odöda kommer ut på film! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback