En kaka? På en torsdag?!

Alltså vafan, My. Vadå Huvan på CM liksom?
Du ska sova över hos mig på onsdag, bara så du vet, annars blir det fan inge fika! Haha
Btw, är det vi som ska ta med så kallad fin musik?


Jag har btw håltimme i två timmar nu. Kulkul, neee.

En dam ~75 står länge vid kundvagnarna och verkar inte förstå hur det fungerar. Till slut går hon fram till en kassörska och ber om hjälp.
Damen: Det står att man ska lägga i fem kronor. Jag har lagt i en, men det ryms inte fler och jag har fyra kvar.



Kommentarer
My

Mwahahahaa xD fin musik :P

hahhaa, lol på tanten xD

2008-09-30 - 22:29:15 LÄNK: http://mypieces.blogg.se/
Johanna

Söööööööööööööööööööööööööööt tant!

<3 Saknar hur vi gillar gamlingar <3

2008-10-14 - 02:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback