Här kommer alla känslorna på en å samma gång

Har varit sjuk i tre dagar nu. Känns inte kul. I torsdags och fredags orkade jag i princip ingenting. Skulle på party på Lidingö igår, men jag bangade. När jag knappt orkar resa mig ur sängen orkar jag inte direkt dansa runt som en galning. Synd dock, för jag var ganska så taggad tidiagre i veckan. Idag var jag i stan med My och Frida (och Mys finskaläger-kompis Micke var med en stund också). Vi tre gick i alla fall på bio och såg Patrik 1,5. Riktigt underbar film! Har inte gått ur en biosalong så otroligt lycklig på typ jättelänge! (Okej, det var jättelänge sen jag var på bio överhuvudtaget, men fortfarande...). Helt underbar film! Jag rekomenderar den verkligen. Åååh, jag blir bara fylld av en alldeles underbart varm känsla bara av å tänka på den! Puss på Patrik å puss på Göran! Och så kan Sven också få en puss! Underbart!

Vi strosade runt lite på Söder och jag hade ju självklart Elias med mig så jag fotade en massa också. Härligt, härligt. My och Frida skulle senare vidare till Bandhagen, och eftersom jag fortfarande är sjuk så åkte jag hem istället. Kan verka tragiskt, men jag orkar faktiskt inte. Känns ganska mysigt att vara här hemma ibland också. Och OJ vad jag längtar tills nästa helg! Då har jag bestämt mig för att jag ska shoppa järnet! Myskoftor, hårfärg, puder nån tröja och kanske till och med en mössa. Yay!




Kommentarer
Emma

Tom går i min skola, varen så bra som jag trodde alltså? Måste verkligen se den ^^. Han är mys! Tom alltså :P

2008-09-13 - 23:52:21 LÄNK: http://blueice.blogg
Huvan

Nej! Äre sant! På Rytmus alltså?

vad mysigt :)



Och ja, den är helt underbaaar! Du får ge Tom en puss på kinden från mig! Haha ^^

2008-09-14 - 13:55:26 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback