Take a sad song and make it better

Jag är bara så glad. Jag är så himla lycklig. Och det känns helt underbart. Fantastiskt att en måndag kan kännas så här underbart härlig. Det är höst. Jag älskar hösten. jag är så satas optimistisk inför...ja nästan allt, så himla optimistisk att jag spricker. Och endå ahr inget speciellt hänt. Tvärtom, det var en ganska ruggig och seg skoldag. Men de tär underbart. All min musik får mig å bara brista ut i ett leende. Underbart! Mysigt! Fantastiskt! Och nej, det går inte att beskriva med ord hur bara..glad jag är! Men det är jag, och det är ganska mysigt. Maël pratade ovanligt mycke tmed mig idag. Det var ganska trevligt. Jag blev glad. Maël är typ sötaste ungen ever! Ta hand om honom i en timme är som gratis terapi. Lyckokänsla.

Dagens snyggaste man, älsade älskade Thåström:





Kommentarer
Frida

Asså jag håller med på typ... ALLT! Asså verkligen jag e så jävla positiv just nu! :D

2008-09-08 - 22:48:31 LÄNK: http://fridan.bloggspace.se
HuvaN

I know! Det är helt fucking underbart!

2008-09-09 - 13:14:16 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback