Huomenta gomorgon!

Var hos Ruffs igår, och av någon anledning bläddrade jag igenom några gamla blogginlägg. Jag måste nästan erkänna att jag var bättre förr. Bloggen var bättre förr. Vet inte om det är krutet som fick mig att skriva eller helt enkelt bruden som skrev blogginläggen som har försvunnit, men kvar är det i alla fall inte. Jag ska bättra mig, jag lovar. Om inte för er skull, så i alla fall min egen. För jäklar vilken humor den där HuvaN våren nollåtta hade, om hon får säga det själv alltså. Men nu sitter mr. Blund och väntar på att jag ska krypa till kojs. Jag gick ju faktiskt upp klockan nio(!) imorse. Inget påsklov här inte. Tänkte att jag skulle kunna få sova lite inatt i alla fall eftersom torsdagen inte bjuder på mycket sömn. Finlandsbåt som knakar och krasar och fyllehundar utanför hytten. Och inte kan man vara fyllehund själv när man reser med sin gamla mor.

Benjamin ger Viking Line-nätter fyra av fem toastar.
Kanonkul! (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback