I'm blue

Idag har det regnat och varit allmänt omysigt. Kate Moss-stövlarna användes därför ännu en dag.  Jag här läst och gjort lite bildskisser till skolan och så kollat på Top Model och Tyra Banks show repriser. Simon skulle höra av sig, vilket han aldrig gjorde, förrän 100 timmar senare då han talade om att han var hos sim mormor och att vi kunde ses imorgon istället. Jag fick i mig lite mat och habla por telefono med My. Sen ringde Janna och ville att jag skulle följa med Hanna på en biltur, vilket jag gjorde. Hamnade på TB och sedan for jag ut med Rickard en sväng också. Vi kom tillbaka till TB en sväng och sedan blev det slutdestination hos familjen Sand. Thomas satt vid datorn och Rickard pluggade finska medan jag läste Kalle Anka och försökte skriva en konstanalys. När jag skulle få skjuts hem nu så hade dimman tjockat till sig igen och vi såg ungefär 10 meter framför oss. Var nästan så att jag inte hittade grinden igen.

Nu till dagens dilemma, antingen far jag hem på onsdag morgon med flyget, vilket innebär att jag måste upp vid fyra finsk tid. Alternativt med båten på torsdag, vilket betyder att jag kliver upp vid 5-6 på fredag, men gympa första lektion. Tjoho. Sedan har vi lördagen, vilket känns mest lockande, men då missar jag en hel kolvecka plus två speciella partaj jag sett fram emot.  Det är inte lätt när man är liten.


Bara för att Knyttet är väldigt söt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback