Individuella val

Idag skulle vi göra om våra kursval inför trean. Jag valde bort Matte C eftersom jag kände att jag helst skulle slippa mattehelvetet i trean. Så istället fick jag sitta och klura på vad jag skulle välja istället. De flesta ingår redan i mitt program/har jag redan valt. Så jag valde Psykologi B (oftaa jobbbiiigggtt) och Rättskunskap. Kuulaldkhsafsd eller inte.
I trean kommer jag alltså läsa Psykologi A och B, Filosofi A, Fotografisk bild, Kläddesign, Religion A och B, Engelska C, Svenska C, Rättskunskap och Naturkunskap B. Så när jag tänker efter så låter min studieplan ganska så soft om jag får säga det själv. Flummigt men härligt. Ingen matte, ingen tröööög samhällskunskap och ingen idrott. Jag längtar redan. Efter 11 års matematik slipper jag äntligen skiten.

Blabla bla bla. Och dagens inlägg var som att läsa en dagbok. Tralalalalajalakalalaaa



Kommentarer
Lill

oho, psykologi är helt underbart

2009-01-31 - 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback