Jag vill inte göra dig illa igen

Inatt drömde jag en ganska så verklighetstrogen men jättekonstig dröm. Och den fick mig att fundera. Jag har verkligen inte kunnat släppa drömmen för den var verkligen..övversakande. Men mysig, somrig, spännande och alldeles alldeles underbar. Och jag går verkligen runt å tror att det är sådär nu. Fast jag vet ju att det inte alls är så. Gud vad jag hatar drömmar, jag blir så förvirrad. Värst är endå drömmen där en viss person var gay. Jag kan verkligen inte släppa det. Han ÄR gay för mig nu.
 
Irene fyller år å jag har gjort tårta. God fiin somrig barnkalas-tårta. För övrigt är varaenda jävel i Lofsdalen och åker skidor i helgen vilket jag hatar. Jag som aldrig stått på ett par skidor i hela mitt liv sitter med abstinesbesvär och känner mig ensam. Därför ska jag tralla hem till min mor och kika film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback