Den där oljan de hittat i Norge låg ju där redan före 1905, så den är väl egentligen svensk?

Nu är biljetterna till USA bokade och klara. Tjugofem dagar kvar. Twentyfive, veintecinco, kaksikymmentäviis, fünfundzwanzig. Oj vad jag är mångspråkig, det är nästan så jag blir lite rörd över min egen visdom, tror nästan jag måste fälla en tår eller två.   Alltså blä, resan innebär att jag kommer att ha befunnit mig på 7 olika flygplatser sedan maj. Stackars lilla flygbranchfödda flicka. Jaja. Bajsbajsbajs.

Idag kollade jag på Bollibompa med Maël, det var sjukt långtråkigt och jag somnade. Innan dess hann jag krama "hej jag har varit i thailand i 3 veckor och är brunare än dig"-Elin ungefär 33 gånger. Dricka vaniljlatte från panini. Varit jätteglad över att jag äntligen lyckats göra bra ifrån mig på en tyskaläxa (jag pluggade faktiskt igår!). Efter Bolibompa och Maël så har jag hunnit äta mat, titta på idrottsgalan (varför? jag är inte ens intresserad av idrott??!!!??). Missat CSI på grund av idrottsgalan. Skissat i skissbok. Struntat i att plugga. Bokat biljetter förstås. Och rastat hundarna. Nu kanske jag glömde några jätteviktiga detaljer från min helt fantastisk spännande dag, men ni får ursäkra så mycket.

Nu tjatar mamma på att jag ska släcka lampan i hallen och efter det tänkte jag hoppa i duschen och dränka mig, sedan blir det att sussa, schlafen, sova, ga å ligg å allt sånt där. Imorgon börjar jag tjugo i elva och det firar vi med ett glas O'boy.

Dagens citat: Jag har noggrant räknat de verkligt lyckliga dagarna i mitt liv. Antalet är fjorton. /Abd el-Raham


Peace! (eller Piiiitjs som Maël säger)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback