Berusa er dvärgar, och väx upp

Nu har jag läst och redigerat alla mina dikter inför diktsamlingen vi har i svenskan. Måste bara tacka mina Närpesbor för hjälpen. Temat för alla dikter är tydligen österfjärden eftersom att det är ett återkommande ämne. Därför fick diktsamlingen heta just Österfjärden.

Själva dikterna är kanske inget att hurra över, vissa är bättre än andra men överlag så är de ganska flumm. Men det jag nästan är mest nöjd med är mina rubriker, jag kan inget annat än att småle åt hur löjliga de låter. Österfjärden, Tobakkobbsvägen, Karijoki, En enkel till Pjelax, Näveråsen 1997, Likt Nämpnäs by, Från Vettmossen till Granliden samt Svartören är några av titlarna. Jag har verkligen dålig humor.

Jag tror det blir MVG på det här, för mina dikter äger verkligen allt och alla....elå na



Kommentarer
hanne

du maste skriva svartorsdikten at mig :)

2009-01-14 - 18:36:10
Myfuckingspy

du får mvg.

aah. österfjärden.

btw.

alltså. hahahha! du måste kolla min blogg!

2009-01-14 - 22:47:27 LÄNK: http://mypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback