Finland (Y)

Är i finland och har inget internet. Tänkte uppdatera men orkar liksom inte riktigt. For på Peace & Love och det tänker jag inte ens rabbla upp, för allt där flyter liksom in i en enda smörja. Pappa kom dock och hämtade  tre av oss i Borlänge på söndagen. Hann inte vara hemma månag timmar innan vi for till båten och finland. Duschade inte förrän vi var ombord.

I måndags träffade jag Janna, Malin och Cecci och vi tänkte åka till kråsin och bada, men så blidde det inte utan vi hamnade hos familjen Sand och badade i österfjärden istället. Malin och jag for sedan hem till mig och vi fick besök av Simon. Kikade på Hundtricket innan Simon for och jag och Malin låg coh skvallrade hela natten. 

I Tisdags klev vi upp relativt tidigt och for med Cecci och Eddi till Vasa för en shoppingtur. Fick mig två klänningar, en hatt och lite underkläder köpta. Härligt. Vid femtiden cyklade jag över till Maria som had ekommit till Finland natten innan. Vi cyklade ner till ån och funderade över gamla tider. Sedan hamnad evi hos mig och kollade på Skelleton Key. Sjukt bra.

Igår gick jag upp seeeent. Kikad eklart sista säsongen av Sex & The City samt lagade en sjukt god måltid för en. Hittade mammas gamla klänningar och saker som jag provade. Maria kikade förbi senare på kvällen också.

Idag fyller Morfar år, så huset har varit fullt hrela morgonen och telefonen går varm. Typ. Är på Valsberg eftersom Marcus student tydligen ska firas även här. men jag är sjukt rastlös och ingen tårta har vi fått än. Nääe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback