Me wanna have

Tänkte shoppa i helgen, har verkligen inte varir ute enbart i det syftet på över två månader så jag tänkte unna mig lite mysiga vår-kläder. Har spanat på monkis och topshops hemsidor och hittat detta:


Om den här tröjan är tillräckligt stor och mysig så är den min på tre röda.

Jag älskar färgen och shorts är sjukt mysigt, har dock inte ägt ett par på år och dar. Det ser däremot ut som om de är höga i midjan och i så fall går de bort. Men färgen är ju hur somrigt fräsch som helst! :D
Coloured Heart Sunglasses
De här solglasögonen har jag totalt suktat efter i flera månader nu men har inte riktigt kommit fram till om de är värda priset. Jag har efter många om och men bestämt mig för att jag nog fan kan unna mig dem.


Presentkort på H&M is the shizzle


Presentkort på Face is the shizzle

Nu ska jag sluta tråka ut er och ta ut hundarna ännu en gång ut i den fina vädret. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback