11.10.09 Goodnight, travel well

Helgen har varit rätt lugn. I Fredags for jag med Sara, Frida och Ruffs till Mys 18-års fest. Det var omkring 100 personer på plats, men vi kände i princip bara varandra. Och så My förstårs. Så det var ingen höjdare direkt och vi for hem vid ett-tiden kanske. I lördags, dvs igår, sov jag längelänge och gjorde i princip ingenting på hela dagen. Kollade på nya avsnittet av Vampire Diaries innan jag åt frukost. Dagens enda aktiviet bestod av att gå hela den långa vägen till centrum för att köpa chips och dip. Blev nya numret av Glamour också. För jag kände mig ju så fruktansvärt glamourös. 

Idag har jag också kikat film. Men så har jag varit och övningskört med pappa en stund också. Vill ha lov, orkar inte gå till skolan imorgon. Höstlov om två veckor, men inte fan ska man få ligga och stirra i taken en vecka. Något jag faktiskt skulle behöva för att inte kollapsa av skoltrötthet. Självklart ska Tanzania resan bli jättespännande och jag ser fram emot den, men jag skulle verkligen behöva en vecka eller två att inte göra någon som helst nytta på. En vecka för att bara stirra i taket, lukta äcklig och sitta i sängen å kolla film. Andra veckan för att få igång tankar och motivation. Men näädå.

På torsdag kommer Janna hit, och det känns skönt med lite ombyte i tillbvaron. Och Hanne kommer på tisdagen veckan efter. Hinner nog inte träffa henne någon lång stund eftersom jag måste befinna mig på arlanda tidigt på onsdag morgon.




Visst var det bara tur
Jag har nåt i min hals
Visst var det bara tur
Nej, det stämmer inte alls
En timme en minut
Jag står bakom tätt intill
Jag har ett kontrakt med Gud
Så jag gör som jag vill
Allting jag gjort
ska göras om igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback