27.09.09 Vampire Diaries

Tänkte uppdatera lite. Mest bara för att.

Senaste tiden har jag fyllt i ett antal stipendieansökningar, fixat med färdighetsprover och tagit sprutor för 1600, och själva resan till Tanzania är om bara fyra veckor. Har dessutom fått ett telefonsamtal från titan telivision och fick veta att min och Hannes virriga episod på arlanda sänds 28 oktober i TV3. Dock kommer jag befinna mig på andra sidan av ekvatorn och missar programmet. Rätt skönt egentligen, synd bara att alla andra kommer få se när jag gör bort mig när jag själv inte har en aning om hur de klippt ihop det. Slår vad om att de framställer oss som två riktigt blåsta blondiner med kommunikationsproblem.

Min all time favourite tv-show True Blood slutade för nån vecka sen, men så idag upptäckte jag mitt nya nedladdningsoffer: The Vampire Diaries. Dock inte fullt lika fantastiskt härlig, men helt okej. Jag vet inte vad som är grejen med mig och vampyrer, har alltid älskat dem. Började med Queen of the Damned i 5:an och sen har det gått utför.

Ska läsa lite i bok nr 2 av Sookie Stackhouse series nu innan jag kryper till kojs tänkte jag. Ingen skola imorgon, men jag tänkte gå upp relativt tidigt i alla fall och försöka vara lite skolseriös i alla fall och plugga lite på sådant jag inte ägnade en tanke på idag.


 Pussgurka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback