30.09.09 Vuxenpoäng

Jag har börjat bli sjukt rastlös, jag måste verkligen göra nåt, hela tiden. Kan inte bara sitta på tunnelbanan och glo eller slötitta på tv. Jag blir helt galen. Så nu har jag äntligen börjat läsa min bokjävel som bara legat och sett elak ut den senaste tiden. Sjukt bra är den ialla fall så snabbt går det. Har redan hunnit med ungefär hälften och jag började i morse på tuben. Eller okej, jag började läsa den på tuben för nån vecka sen men sen har det inte blivit nåt mer än de ca 10 sidorna.

Har idag skickat efter till Nordea efter ett Bankkort visa för att byta ut electronkortet och har också gjort en beställning på dermoshop. Inte för att jag direkt har råd att beställa för 450kr (som är min. beställning) bara sådär, men jag fick Frida att beställa några produkter också. Köpte mest sådant jag börjar få slut på, typ nya kostilskott-tabletter, plus några testprodukter. Myselipys.

Bild

Nu ska jag faktiskt för en gångs skull rengöra ansiktet riktigt ordentligt med peelingcréme, ansiktsmousse, återfuktande och hela kittet. Kanske en ansiktsmask också...eller nej förresten, blir bara så rastlös av att sitta ioch vänta på att få skölja av den. Och jag tänker inte läsa nån bok under tiden, för risken är ganska stor att jag fastnar och så blir det ingen sömn inatt iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback