25.04.10

Uppdaterar väl mest för att. Haft en sjukt stressig vecka med plugg, jobb och ett liv som jag inte levt. I fredags hade jag inga lektioner men for till Järna söder om Södertälje tillsammans med Carro och Lovisa i syfte förjust ett skolarbete..såklart. Vi var och hälsade på Antroposoferna och deras klinik i Ytterjärna för Religion B. For 11:15 och var hemma igen vid 19:00. Och mina skor gick sönder på vägen. Hela sulan lossnade. Det var roligt..
Det mest random var att vi mötte Unn på tågstationen i Järna på vägen hem. Hon bodde tydligen där. Mitt ute på landet. Kul att åka en å en halv timme till skolan varje dag. Och byta tre tåg till på köpet.

Igår träffade jag Leyla en timme i Rissne för att fota henne för mitt Fotoprojekt tills på måndag. Sedan blev det stan med Frida och Ruffs och vi for till The Studio. det var roligt men sjukt ovärt så man var tvungen att betala på plats och inte kunde få med en faktura. Vem fan springer runt med 1600 kr i fickan liksom? Visserligen tänkte jag bara köpa bilder för 600, men det är fortfarande lite över min budget såhär en vecka innan studiebidraget.

Och idag tänkte jag återigen viga all min tid till studier. Fila lite på naturkunskapsredovisningen och engelskatalet. Kanske, om jag hinner att jag redigerar bilderna på Leyla från igår och kanske till och med skriver lite på psykologiuppsatsen. Men det är nog inte så troligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback