12.08.10 Jämmer och elände

Det är precis som jag förutsådde att det skulle bli. Sen jag kom hem från Finland har jag bara suttit hemma, stirrat in i väggen och varit så otroligt rastlös och deprimerad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det finns inget värre än att sitta i en freakin' storstad å ändå inte ha någonting vettigt överhuvudtaget att göra. Precis varenda jävel är bortresta. Eller åtminstonde de jävlar jag vill umgås med.

Onsdags förra veckan var jag iaf på Baba Sonic med Johanna och Moa. Träffade Isabell också. Men jag var så jävla trött efter resan så jag var varken pepp eller pigg.

På torsdagen träffade jag Hanna Norrgård över ett par cider på Dovas. Det var jättetrevligt. Kändes knappt som om jag hade varit borta alls, för om jag tänker tillbaka på sist jag var i Sthlm så satt jag och Hanna på Dovas ungefär 5-6 gånger på två veckor.

På fredagen drog jag och Johanna till Dovas och sedan hemmafest(!) för en gångs skull. Det var awsoome.

Lördagen gick åt att titta på film och må illa.

I Söndags drog jag b.la på krogen med Fernando. Det var trevligt.

....och hela den här veckan har jag inte gjort ett jävla piss. Jag blir galen. Å herre min gud vad jag saknar raggarrundor i Niesby. Å Teboil. Så man träffar nå folk åminstonde! Att handla en flaksa vin på Alko för 6 euro istället för att sitta på nån jävla bar och betala 60 kronor glaset.



Och jag saknar Scrollan. Oj vad det hade varit så mycket lättare att vara en no-lifer här hemma om Scrollan var här. Om hon kom och gjorde mig sällskap om dagarna, till skillnad från Stina som prompt ska ligga på mattan i hallen.

Och jag saknar att titta på blixtar med Crista. Och sitta och prata om karlar.

Och äta grekisk sallad med Janna. Och sitta och prata om idioter.

Och dricka kaffe på Teboil klockan 11 på kvällen så man får sömnproblem.










Kommentarer
Crista

AAAAAAAWWWW! Jag å saknar! Ja saknar diiig! :(

<3

2010-08-13 - 15:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback