18.08.10

Eftersom jag fyller år nästa vecka tänkte jag göra en liten önskelista. Men då varken min familj eller mina vänner är speciellt rika så lär väl det mesta förbli önskningar. Men ändå.



Levi's jeansskjorta. Finns på Carlings. 799:-



Lägenhet i Uppsala. Ca 1 milj. alt. jävligt mycket tur (3500 kr/mån)



En Iphone alt. en annan trevlig mobiltelefon. Ett antal tusenlappar.



Flygbiljetter till Finland. ca 3000 kr t.o.r



Klänning från H&M. 299:-


Midcut boot
Höst/Vinterkängor från Dinsko. 499:-




Svarta Hunter-gummistövlar. 1099:-


Besök till frisören för att permanenta håret. Ca 800:-


Senaste numret av Rolling Stone. Ca 80 sek.

Beach Picnic Dress in Afternoon
Beach Picnic Dress in Afternoon. Modcloth.com ca 800 SEK






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback