07.12.10

Detta är vad jag (helt realistiskt) önskar mig i julklapp:



Sony Ericsson J20i Hazel Red
En helt vanlig, helt okej snygg, mobiltelefon som inte har några överdrivna konstigheter förutom funktion att kunna ringa och skicka sms med. Min nuvarande mobil är mer död än levande och en smartphone känns både lite onödig + onödigt dyr.


En laserskrivare
Inget speciellt märke eller superfunktioner. Enbart svartvitt går alldeles utmärkt. Slänge jag slipper bekymra mig över att ha kontanter för att fylla på kopigeringskrotet och krångla med lösenord på institutionen under tentainlämningstider.


En hårpermanent
Och gärna en enkelt klippning på köpet. Min hår är numer både risigt och halvlockigt. Fräscha fina lockar i friskt ofrissigt hår skulle alltså sitta ganska fint.


Presentkort på valfri affär
Typ mat, shopping, ikea, akademibokhandeln. Spelar inte så stor roll, så länge det drygar ut kassan så är jag mer än nöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback