12.12.10

I veckan har de olika julklapparna jag beställt från nätet kommit på posten en efter en. Vilket är awsome, så nu har jag äntligen fått slå in och fixat finfina ettiketter. Men jag fick lite hybris och var tvungen att beställa ett par till, bara för att.

I fredags drog jag ut på barrunda med Tilda och några från hennes klass. Det var trevligt, var dock inte ute så länge, för att spara på pengarna och hälsan. Man måste ju tänka på refrängen.

I lördags drog jag och Paulina till Norrlands. Vi förade på Orvars ett par timmar och gick sedan in på nationen lagom till Luccegaskens eftersläpp. Där mötte vi upp Thea och Emma och Emmas syssling. Vi åt efteråt på Max (vilket helt klart var kvällens höjdpunkt) och hann lagom med sista bussen hem. Väl i Flogsta kikade jag och Thea förbi på en korridorsfest som inte var så överdrivet livad. Klockan var ju visserligen efter tre vid det laget, men ändå. Så jag stannade inte någon lång stund.

Idag har jag sovit alldeles för länge. Men så kände jag mig lite ambitiös och har kokat en räksoppa from scratch samt bakat lite bröd. Söndagslyx!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback