1 juli 2010, Närpiö, Finland

Ja. Jag borde typ sluta blogga eftersom jag aldrig uppdaterar.

Hur som helst, är i Närpes nu, kom hit igår och jag harredan hunnit träffa halva bekantskapskretsen.
For och handlade med pappa på K-hallen, typ det första vi gjorde när vi kom, och mötte Tobias i kassan. For på lunch med Janna en timme senare och sen kom Hanne på besök till Stugan en timme efter det. Vi for till Näsby för att kolla läget varpå Thomas ringer och vill ha lunchsällskap. Efter det sitter jag för mig själv i stugan typ..en timme så kommer Janna. Jag som var så fruktansvärt trött föreslog att vi kunde vila lite en stund,vilket resulterade i en 90 minuters powernap. Sedan kom Crista över och sedan även Hanne. Efter nån timme eller så kom Thomas på besök han också och slutligen Nicke. Totalt har jag alltså 5 bilar på min lilla gård eftersom samåkning inte riktigt förekommer. Dumt då tre av dem ska till samma by och speciellt då två av dem är syskon och ska hem till samma hus. Miljövänligt - javisst! Men det var trevligt, det är ju kul att det händer nånting första dagen så jag inte redan hinner längta hem. Haha.


Har för övrigt ännu en bedrövlig Latte-går-inte-att-köpa-i-finland historia som jag tänkte dela med mig av senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback