01.03.10 Reklam - javisst!

Dermoshop borde älska mig. Katalogen damp ner i brevlådan idag och jag har nu beställt för 730 kronor. Och så har jag sparade bonuspoäng sedan tidigare så jag klickade hem lite bonusprodukter också. Totalt 18 produkter. Men för 730 kronor är väl det ingenting egentligen (40 å femtio kronor i genomsnitt för er som inte är lika bra som jag på huvudräkning). Men förutom att jag beställt så mycket så borde de faktiskt anställa mig. Som jag gör reklam. Frida var en hurtig handlare och spenderade över 400 riksdaler när hon bläddrat igenom katalogen en sväng idag. Och under förra beställningen i höstas fick jag både My och Lisa-Fisa att klicka sig in på hemsidan. Ja-a ni, det är skönt det här med internet. Så slipper man knalla runt och lukta på parfym hit, kleta på handkräm dit och stå och stånka och stöna i provrum. Allt som behövs är en internetuppkoppling. Härligt.

Dock tycker jag att någon kan ge mig 44 dollar för portot så jag kan klicka hem en annars så billig vårkappa och ett par skor från Forver21. Roligt att portot typ är dyrare än kappan.



Yes please. I hope I will se u soon.




BildBildBild
BildBildBild
Helluu. I will se u guys and ur 12 friends later this week!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback