11.11.10

Internet har legat nere på grund av snöovädret om drog in för tre dagar sedan. Vilket har varit lite störande. Cyklade för övrigt i blötsnö till skolan igår. Det var något av det läskigaste och koncentrationskrävande jag gjort på länge. Och idag fyller mamma år. Orkar inte uppdatera så värst om nåt annat, så jag bjuder på en tjuvlyssning istället:


McDonald's, Stockholm

En man ~35 pratar i sin mobiltelefon.
Mannen: Då ses vi vid sjutiden då? Bra, hej. Vänta, jag har ny kod. 6018 (mannen ser sig omkring och skrattar). Nu kan hela McDonald's min portkod. Det var nog på grund av mig vi fick byta. Jag gav den alltid till massa uteliggare för att jag tyckte synd om dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback