IKEA pepp!

I slutet av månaden (dvs när studiemedlet kommit) har jag planerat in ett IKEA-besök. Och jag är supertaggad!

KLIPPAN 2-sits soffa vit Bredd: 180 cm Djup: 88 cm Höjd: 66 cm Sitsdjup: 54 cm Sitshöjd: 43 cm Antal sittplatser: 2 styck
Steg 1 är att få upp vår gamla KLIPPAN-soffa som står på vinden hos mamma. Steg 2 är att införskaffa ett nytt vitt överdrag åt den.

LACK Sidobord svart Längd: 55 cm Bredd: 55 cm Höjd: 45 cm Max. belastning: 25 kg
LACK, ett svart litet soffbord

LOTS Spegel  Längd: 30 cm Bredd: 30 cm Antal i förpackning: 4 styck
Fyra stycken små speglar att sätta upp på insidan av dörren (tänkte mig lodrätt, så att det blir lite av en helkroppsspegel)

MALM Byrå med 6 lådor vit Bredd: 80 cm Djup: 48 cm Höjd: 123 cm
En vit MALM-byrå. Men det är mest bara önsketänkande, dock ska jag försöka hitta en vit basic sak på Blocket istället.

SIGNE Matta, slätvävd flerfärgad Längd: 90 cm Bredd: 60 cm
En tasmatta att ha i hallen (19 kr!)

ERIKSLUND Tavla  Bredd: 72 cm Höjd: 32 cm
En liten billig med trevlig tavla så att badrummet inte ser så tråkigt ut

BESKÅDA Gardinstångset svart Min. längd: 120 cm Max. längd: 210 cm Max. belastning: 5 kg
En billig random gardinstång så att jag kan hänga upp mina gardiner nångång

KVART Golv/ läslampa röd Höjd: 120 cm Fotdiameter: 18 cm Skärmdiameter: 8.5 cm Sladdlängd: 250 cm
En golv/läslampa





Kommentarer
Emma

Hahahaha kul att jag också gjorde ett IKEA baserat blogginlägg innan jag ens läst din blogg, gillar att vi båda tagit den vita malmbyrån med fyrå lådor. Tror du vi är för mycket med varandra? :p

2010-11-07 - 21:02:34 LÄNK: http://emmadaps.blogg.se/
HuvaN

Great minds think alike? ;)

2010-11-07 - 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback