08.10.10

Flyttat in i Flogsta nu i alla fall. My hjälpte mig att få upp det nödvändigaste i tisdags och så hade i en heldag på IKEA också. Det var roligt. Resten får jag upp imorgon.

Har hemtenta nu och är "ledig" till och med onsdag, så det är soft. Och ikvällk ska jag och Paulina laga middag tillsammans. Fredagsmys!

Har pratat i över en timme i telefon med Crista idag också. Oj, lilla damen vad jag saknar dig. Och vi har sådär lagom storslagna planer också. Typ julshopping i Stockholm och Interrail i sommar. Det ser jag frasm emot.

Men nu ska jag vara lite duktig och typ diska en massa disk jag har samlat i högar, gå till ICA och handla inför middagen och sedan tänkte jag dra ut på en höst-prommenad med lilla Elias EOS.

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback