07.09.10

Mina rumskamrater har fått ett något mer permanent boende och lämnar mig imorgon. Buuh. de har fått ett boende i Gamla Uppsala där en man hyr ut hela sin undervåning i sin jättestora villa till kvinnliga studerande. Det bodde redan två personer i varsitt rum där och Noora och Miia ska bo tillsammans i ett större rum. Dock hade han ett till rum som höll på att renoveras för tillfället, men de skulle fråga om jag kunde flytta in i det. Gärna from 1 Oktober då jag måste flytta ut från vår lilla stuga tills dess. Men som vanligt letar jag bostäder frenetiskt varje dag, och det går sådär.

Imorgon har jag bara seminarium på morgonen. Tänkte gå på en av Norrlands kvinnoföreningars intromöte med Paulina imorgon på eftermiddagen. Sen blir det nog att åka till Stockholm i ett par dagar. Vi ska besöka både Etnografiska och Nordiska museet i Stockholm tors fre, så det blir ju lättast att sova hemma, liksom.

Kvällen har spenderats med en liten prommenad och inhandlande av fika + godis. Lite utflyttningsmys, så att säga. Vi drack te och kikade på Idol-uttagningarna. Nu blir det hopp i duschen och sen sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback