23.09.10

I tisdags tog jag en sväng till Flogsta för att skriva på mitt bostadskontrakt. Fick i samma veva veta att jag får tillgång till rummet redan på kvällen den 4 oktober. Men troligtvis flyttar jag inte in förrän dagen efter. och söta My ska hjälpa mig med flytten. Yay! Passade på att träffa Paulina när jag ändå var i Flogsta och chillade där i ett x antal timmar. Vi åt chinesefood och fyllde i senaste Dermoshop-katalogen. Pratade en del strunt och såntdär trevligt.

Igår hade vi bara seminarium. Klassen blev bjuden hem till Sara på lite förfest för att sedan dra ut på någon nation. Det var trevligt om än lite spårat. Efter att ha varit på Norrlands nation i cirka en halvtimme fick Emma för sig att vi helt plötsligt skulle dra. Hann med lite diverse äventyr innan vi slutligen kom hem till Emma.

Vaknade och gick upp något motvilligt imorse. Kände oss sådär lagom fräscha och for till MAX och åt frukost/lunch innan vi drog till dagens Seminarium. Ungefär halva klassen var allt annat än i piggaste laget, men seminariet gick ganska bra ändå. Knallade runt på stan med Emma. Tände ett ljus i domkyrkan och drack chailatte på Svenska kyrkans Café. Har för övrigt planerat lite med My ang. min flytt och kikat på blocket + IKEAs hemsida efter billiga och behövliga möbler. Jag vill flytta nunuNU!

Imorgon blir det sightseeing i Uppsala, för att ha någonting vettigt att ägna sig åt på sin lediga dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback