06.04.11

Nu har jag fått sån där IKEA-cravings igen. Men jag vill inte handla upp halva varuhuset nu, utan bara en del välbehöverliga småsaker. Men det är roligt att titta. Och jag typ dog lite när jag just upptäckte att de har en ny klädsel till Klippans tvåsits soffa. Och den är sååå fin. Men såå dyr. (En så där 695 riksdaler). Men ändå. Vill ha! Jättemycket!!


Dessutom så har jag fått nys om att Footish på Östra Ågatan här i Uppsala har fått in Conversen med Marimekko-motiv som kom ut i Februari. Och enda nackdelen här är ju återigen priset. En tusenlapp går dessa skönheter på... OCH, det tillkommer det extra skosnören i grönt och i svart. Behöver jag säga att jag vill ha?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback