12.04.11 Part II

Fick ett fruktansvärt plötsligt sötsug. Nästan att jag är lite lockad att ta och värma ett par muffins jag har i frsyen. Här om dan fick jag och Korridors-Tilda nåt ryck och bakade chokladmuffins med chokladbitar och björnbär i. Sjuukt goda! Men det är fan bara tisdag, så jag ska nog bara ta och koka mig en kopp te istället.



Imorgon ska Tilda, Osman och jag en sväng till blodcentralen, men annars har jag absolut ingenting inplanerat. och det känns såååå skönt! Jag har haft fullt upp i över en och en halv månad nu. Borde verkligen plugga imorgon, men jag ska bara njuta av att inte göra någonting och typ sitta i min soffa och stirra in i väggen. Kanske, men bara om jag får riktigt jävla långtråkigt, så ska jag kika ett par avsnitt av OC också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback