04.12.11

Gårkvällen var lite udda. Skulle egentligen på föreningskväll på Norrlands, men på grund av lite dålig uppslutning och planering hamnade jag på klassfest istället. Och detta utan min ständiga vapendragare från Boden. Öl-jeopardy stod på tapeten och sen splittrades gänget till två olika nationer. Själv hamnade jag på V-dala där jag tappade bort resten av klassen men hittade en Henning utan en Martin. Vi sprang också på en fröken Moa. Sedan hade jag lite gråtfest med fröken Moa när jag insåg att jag nog saknade min kära rödtott där borta i Asien (Patrik då alltså, hon den där Sundbybergsdamen kan man ju inte gråta över).

Sedan kom vi fram till att det nog var bäst att jag fick mig lite mat och sömn, så herr Henning och jag tog en sväng till Rosa Pantern. Sedan blev det för mig att ta en taxi hem. Här hemma spenderades sista timmarna innan natten med att äta med hela ansiktet och kolla på Clintan och ett gäng italienare.

"You see in this world there's two kinds of people, my friend. Those with loaded guns, and those who dig. You dig."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback