31.01.11

I fredags blev det hamburgetallrik på Orvars med Emma och hennes kompis Mia från Boden. Sen mötte jag upp Paulina och vi lagade middag och kollade på Forest Gump, pratade lite skitsnack om folk och fä och sådär.
Lördagen belv som inte planerat, fast ändå som förväntat, då jag och Emma lite i sista minuten bestämde oss för att dra på Norrlands 04-släpp. Men det var en bra kväll!
Igår kom pappa och Marcus på besök och jag fick mig lite nödvändigheter som cykellampor och dammsugarpåsar, och dessutom en väldigt god middag på Öfre Slotts. Dessutom fick jag veta att Annika i klassen sådär oerhört jättedemokratiskt bestämt sig för att utse mig till klassrepresentant. Idag efter föreläsningen lev det spikat och jag har redan fått mail från Studentkåren. Lite småläskigt, men nog gillar jag att engagera mig i saker.

Däremot, blir det ingen Helsingfors-resa på onsdag med My, då det efter lite missförstånd osv visat sig att resan är bokat till onsdag den 16:e. Och jag som var så taggad! Jag kanske kan åka ändå (hoppas, hoppas!) men det är mitt i tentaveckan så jag får verkligen panikplugga supereffektivt. Däremot kommer jag inte kunna stanna i Stockholm efterföljande helg då som jag hade planerat, eftersom jag ska på gasque då. Så det suger ju. Men stockholm står ju kvar.

Hur som helst, jag har en sjuuukt lång dag framför mig imorgon och ska befinna mig på engelska parken vid tio så nu blir det bums i säng!

Over and out!



Kommentarer
Raymondastrid

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-10-11 - 14:39:31 LÄNK: http://raymondastrid.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback