02.06.11

Det är sommar! Och jag har sedan igår "sommarlov", vilket är awsome. Så nu ska jag bara fördriva tiden med nonsens och ta bussen, tunnelbana, w/e vart jag än ska. För den 15:e är det jobb åtta timmar och 2 mils cykelturer varje dag. Men det ser jag också fram emot.

Igår var det en lite avslutande klassfest med ekonomikum- och Svantes trädgård-mys. Idag har jag fördrivit tiden med att kolla Indiana Jones filmer och så kom Emma förbi en stund. Vi kikade på Himlen är oskyldigt blå. Jag menar, en Skarsgård är ju aldrig fel att vila ögonen på när man är sådär lagom bakiströgtänkt. Men den var bra. Imorgon ska jag städa och tvätta lite och kanske få till att packa lite smått också.

(För övrigt så är nördhumor bäst.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback