11.06.11

Jag är sämst på att uppdatera. Och jag är sämst på att överföra bilder från min kamera till datorn. Men till mitt försvar så har jag haft lite paus från datorn typ en vecka nu.

Är iaf i Stockholm, har hunnit träffa lite folk. Mestadels såna där icke-stockholmare som råkar befinna sig i, eller flyttat till, Stockholm. Har hunnit shoppa lite, lämnat tillbaka hälften och druckit ganska mycket latte från Espresso House (jag låtsas som att det är billigt i och med att de har studentrabatt..) Dessutom har jag handlat lite studentpresenter och i samma veva stört mig på studentflaken och öldränkta studenter på tunnelbanan. Sen insåg jag att jag inte riktigt hade rätt att göra det, för då hade det fortfarande inte gått ett år sedan jag tog studenten. MEN, idag har jag varit student/arbetslös i 366 dagar. Yay för mig! Men om fyra dagar så ska jag för första gången jobba ett sånt där riktigt skattebetalande jobb. Great sucess! Jag ska som inte alls bara fylla 20 om ett par månader, vilket betyder att jag nog varit ganska bortskämd ändå, som klarat mig så länge utan att ha jobbat en enda dag i hela mitt liv...

Men det ska bli kul att få jobba lite. Inte bara för det faktum att jag tjänar lite pengar, dessutom känns det bra att kunna fördriva dagarna med någonting vettigt också. Och jag vet att jag tjatar, men det ska bli ganska kul att cykla till jobbet varje dag också! Dock kanske jag inte ska ta ut glädjen i förväg, det lär nog vara lite jobbigt i början innan konditionen vill hänga med. Dessutom är jag ju ganska lat, men jag tänkte ju försöka råda lite bot på det i sommar.

Här slänger jag upp två random bilder från förra sommaren. Bara för att det såg så tomt ut annars. De påminner mig om Eric Saade. Och typ EMD. Eller Måns Zelmerlöw. Men jag vet inte riktigt varför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback