24.03.11 Dumma Islandsfrågor

Min kära fina vän My har tagit sitt pick och pack och flyttat till Island i ett halvår för att jobba på en hästgård. Nog kommer jag sakna henne, framförallt eftersom hon är borta hela sommaren också. Jag ska försöka ta mig en visit till det kalla lilla vulkanlandet, men tills dess har jag skickat med fröken ett gäng med "Dumma Islandsfrågor". En lista med frågor, som kan tyckas vara helt onödiga och lite korkade, men som jag tycker man borde kunna få svar på. Och så har både hon och jag någonting att underhålla sig med. My har också skapat sig en reseblogg där man nu, förutom läsa om hennes visit, kan läsa svaren på dessa frågor allt eftersom. Och bloggen hittar man här.


Och här är mitt magnifika konstverk över bruden i fråga:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback